Cennik

Przedstawiony powyżej cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych
kosztów współpracy z naszym biurem. Podane ceny usług są cenami netto i nie uwzględniają podatku VAT.

 

PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (KPiR)

Liczba zapisów w KPiR KPiR bez rejestru VAT KPiR z rejestrem VAT + JPK
1. do 10 zapisów 290,00 zł/mc 345,00 zł/mc
2. do 20 zapisów 345,00 zł/mc 400,00 zł/mc
3. do 30 zapisów 400,00 zł/mc 460,00 zł/mc
4. do 40 zapisów 460,00 zł/mc 510,00 zł/mc
5. do 50 zapisów 510,00 zł/mc 570,00 zł/mc
6. do 60 zapisów 570,00 zł/mc 630,00 zł/mc
7. do 70 zapisów 630,00 zł/mc 690,00 zł/mc
8. do 80 zapisów 690,00 zł/mc
750,00 zł/mc
9. do 90 zapisów  750,00 zł/mc 810,00 zł/mc
10. za każde kolejne 10 zapisów  +60,00 zł/mc +60,00 zł/mc

KSIĘGI HANDLOWE (KH)

Liczba zapisów w KH KH bez rejestru VAT KH z rejestrem VAT + JPK
1. do 10 zapisów  760,00 zł/mc 900,00 z/mc
2. do 20 zapisów 900,00 zł/mc  1040,00 zł/mc
3. do 30 zapisów  1040,00 zł/mc  1180,00 zł/mc
4. do 40 zapisów  1180,00 zł/mc  1320,00 zł/mc
5. do 50 zapisów  1320,00 zł/mc  1460,00 zł/mc
6. do 60 zapisów  1460,00 zł/mc  1600,00 zł/mc
7. do 70 zapisów 1600,00 zł/mc
1740,00 zł/mc
8. do 80 zapisów 1740,00 zł/mc 1880,00 zł/mc
9. do 90 zapisów 1880,00 zł/mc  2020,00 zł/mc
10. za każde kolejne 10 zapisów +140,00 zł/mc +140,00 zł/mc

RYCZAŁT OD PRZYCHODÓW EWIDENCJONOWANYCH

Liczba zapisów bez rejestru VAT z rejestrem VAT + JPK
1. do 10 zapisów  180,00 zł/mc 300,00 z/mc
2. do 20 zapisów 240,00 zł/mc  360,00 zł/mc
3. do 30 zapisów  300,00 zł/mc  420,00 zł/mc
4. za każde kolejne 10 zapisów  +60,00 zł/mc  +60,00 zł/mc

OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA

Typ rozliczanej osoby Cena za każdą osobę
Osoba zatrudniona na umowę zlecenie lub osoba współpracująca 40,00 zł/mc
Osoba zatrudniona na umowę o pracę 50,00 zł/mc
Wspólnicy spółek cywilnych 40,00 zł/mc
Dodatkowe rozliczenia ZUS członka rodziny 30,00 zł/mc
PFRON – obsługa refundacji kosztów zatrudnienia 80,00 zł/mc
Założenie akt osobowych pracowniczych 30,00 zł/jednorazowo

Zapis księgowy to: faktura, korekta faktury, nota obciążeniowa, raport fiskalny, lista płac, każda pozycja z wyciągu bankowego (tylko w przypadku KH), rozliczenie różnic kursowych, dowody wewnętrzne, amortyzacja i inne dokumenty podlegające księgowaniu.

CENNIK USŁUG  DODATKOWYCH 2023 ROK

  • prowadzenie ew. środków trwałych – od 35 zł
  • rozliczenie importu, eksportu – od 35 zł
  • rozliczenie transakcji wewnątrz wspólnotowych – od 35 zł
  • ustalenie różnic kursowych – od 35 zł
  • sporządzenie sprawozdania finansowego – średnio-miesięczny koszt obsługi księgowej danego podmiotu
  • zamknięcie ksiąg, sporządzenie bilansu i RZiS w trakcie roku – połowa średnio-miesięcznego  kosztu obsługi księgowe danego podmiot (zlecenie przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem)
  • korekta deklaracji wynikająca z winy zleceniodawcy – od 60 zł
  • ponowne rozliczenie zamkniętego miesiąca z winy klienta – 60 zł
  • sporządzenie i wniesienie wyjaśnień, odwołań spowodowanych winą zleceniodawcy – od 100 zł
  • korekta listy płac z przyczyn nie leżących po stronie biura – 60 zł
  • sporządzenie noty korygującej – 30 zł
  • rozliczenie deklaracji krajowej – 30 zł
  • rozliczenie delegacji zagranicznej – 40 zł
  • przygotowanie do ZUS druku Z-3a, Z-3 – 60 zł
  • sporządzenie polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont – od 600 zł
  • sporządzenie wniosku kredytowego, leasingowego – od 60 zł
  • przygotowanie uchwały – 150 zł
  • reprezentacja klienta w urzędzie – 200 zł/godz
  • wprowadzanie przelewów na rachunek bankowy – 5 zł/sztuka
  • sporządzenie wniosku do US lub ZUS o rozłożenie na raty naliczonych podatków i składek – od 200 zł
  • asystowanie przy kontroli ZUS, PIP, US – 140 zł/godz
  • sporządzenie deklaracji do GUS – 150 zł
  • sporządzenie i wysyłka do US PIT-11 pracownika – 20 zł
  • sporządzenie i wysyłka zeznania rocznego PIT-4R – 60 zł
  • sporządzenie i wysyłka zeznania rocznego  PIT- 8AR – 60 zł
  • usługa archiwizacji dokumentów – 50 zł rocznie/1 segregator (płatne z góry)
  • rozliczanie metoda kasową + 30% ceny bazowej
  • wysłanie sprawozdania finansowego drogą elek. do KRS – 300 zł
  • rozliczenie osoby współpracującej – 60 zł
  • przygotowanie deklaracji VAT-9M – 70 zł
  • przygotowanie PCC – 60 zł
  • obsługa dotacji, dofinansowań – od 120 zł
  • rozliczanie najmu prywatnego – 50 zł
  • sporządzenie wysyłka do US innych struktur JPK niż JPK_VAT – 60 zł
  • deklaracji rocznej- roz. składki zdrowotne – 70 zł
  • druk ZUS IWA – 60 zł
  • druk DN-1 podatek od nieruchomości – 150 zł
  • druk AKC-KZ podatek akcyzowy – 150 zł
  • pismo do komornika – 70 zł
  • prowadzenie spółki na CIT-Estoński + 30 % ceny bazowej
  • rozliczanie najmu prywatnego – 60 zł
  • aktualizacja VAT-R, NIP-8 – 60 zł
  • zgłoszenie VAT-26, VAT-Z, VAT-R – 60 zł
  • rozliczenie „Ulgi za złe długi”- od 150 zł/1 kontrahent
  • zgłoszenie do podatku akcyzowego – 150 zł
  • Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 11 a 14 dniem msc – 50 zł
  • Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 15 a 18 dniem msc – 70 zł
  • Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 19 a 20 dniem msc – 100 zł
  • Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów po 21 dniu miesiąca – 150 zł

KOMPLET dokumentów to: cała dokumentacja księgowa niezbędna do prawidłowego zaewidencjonowania zdarzeń gospodarczych w księdze mającej wpływ na wysokość zobowiązań podatkowych zgodnego ze stanem rzeczywistym.
Takie dokumenty to między innym: faktury sprzedaży, faktury zakupowe (koszty), faktury zakupowe (towary), faktury zakupowe zagraniczne wraz dokumentami celnymi,  miesięczny raport z kasy fiskalnej,  potwierdzenia zapłat ZUS i US (JDG), wyciągi bankowe z kont firmowych (KH), inne dowody księgowe- noty księgowe z potwierdzeniem zapłaty, potwierdzenie zapłat za faktury walutowe (JDG), polisy wraz z potwierdzeniem zapłaty (JDG), paragony za autostradę, parking, dokumenty związane z delegacją, bilety PKP itp.

Zeznania roczne realizowane tylko dla klientów biura:

  • rozliczenie roczne samej działalności – bez opłat
  • łącznie: dział. gosp. + inne źródła – 70 zł
  • łącznie: dział. gosp. + małżonek – 80 zł
  • łącznie: dział. gosp.+ inne źródła+ małżonek – 100 zł
  • rozliczenie roczne najmu prywatnego – od 60 zł
  • korekta zeznania rocznego wynikające z winy klienta – 100 zł
  • rozliczenie roczne PIT-38- 100 zł
  • rozliczenie roczne PIT-39- 130 zł
  • rozliczenie roczne PIT-37- 100 zł

Pozostałe według osobnych uzgodnień.

Swoją ofertę dostosowujemy w zależności od indywidualnej analizy specyfiki działalności danej firmy. Po uzyskaniu pełnych informacji od potencjalnego klienta jesteśmy w stanie sporządzić ofertę która już będzie wiążąca dla obydwu stron umowy.