Przedstawiony powyżej cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych
kosztów współpracy z naszym biurem. Podane ceny usług są cenami netto i nie uwzględniają podatku VAT.
PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (KPiR)
Liczba zapisów w KPiR | KPiR bez rejestru VAT | KPiR z rejestrem VAT + JPK |
1. do 10 zapisów | 290,00 zł/mc | 345,00 zł/mc |
2. do 20 zapisów | 345,00 zł/mc | 400,00 zł/mc |
3. do 30 zapisów | 400,00 zł/mc | 460,00 zł/mc |
4. do 40 zapisów | 460,00 zł/mc | 510,00 zł/mc |
5. do 50 zapisów | 510,00 zł/mc | 570,00 zł/mc |
6. do 60 zapisów | 570,00 zł/mc | 630,00 zł/mc |
7. do 70 zapisów | 630,00 zł/mc | 690,00 zł/mc |
8. do 80 zapisów | 690,00 zł/mc |
750,00 zł/mc |
9. do 90 zapisów | 750,00 zł/mc | 810,00 zł/mc |
10. za każde kolejne 10 zapisów | +60,00 zł/mc | +60,00 zł/mc |
KSIĘGI HANDLOWE (KH)
Liczba zapisów w KH | KH bez rejestru VAT | KH z rejestrem VAT + JPK |
1. do 10 zapisów | 760,00 zł/mc | 900,00 z/mc |
2. do 20 zapisów | 900,00 zł/mc | 1040,00 zł/mc |
3. do 30 zapisów | 1040,00 zł/mc | 1180,00 zł/mc |
4. do 40 zapisów | 1180,00 zł/mc | 1320,00 zł/mc |
5. do 50 zapisów | 1320,00 zł/mc | 1460,00 zł/mc |
6. do 60 zapisów | 1460,00 zł/mc | 1600,00 zł/mc |
7. do 70 zapisów | 1600,00 zł/mc |
1740,00 zł/mc |
8. do 80 zapisów | 1740,00 zł/mc | 1880,00 zł/mc |
9. do 90 zapisów | 1880,00 zł/mc | 2020,00 zł/mc |
10. za każde kolejne 10 zapisów | +140,00 zł/mc | +140,00 zł/mc |
RYCZAŁT OD PRZYCHODÓW EWIDENCJONOWANYCH
Liczba zapisów | bez rejestru VAT | z rejestrem VAT + JPK |
1. do 10 zapisów | 180,00 zł/mc | 300,00 z/mc |
2. do 20 zapisów | 240,00 zł/mc | 360,00 zł/mc |
3. do 30 zapisów | 300,00 zł/mc | 420,00 zł/mc |
4. za każde kolejne 10 zapisów | +60,00 zł/mc | +60,00 zł/mc |
OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA
Typ rozliczanej osoby | Cena za każdą osobę |
Osoba zatrudniona na umowę zlecenie lub osoba współpracująca | 40,00 zł/mc |
Osoba zatrudniona na umowę o pracę | 50,00 zł/mc |
Wspólnicy spółek cywilnych | 40,00 zł/mc |
Dodatkowe rozliczenia ZUS członka rodziny | 30,00 zł/mc |
PFRON – obsługa refundacji kosztów zatrudnienia | 80,00 zł/mc |
Założenie akt osobowych pracowniczych | 30,00 zł/jednorazowo |
Zapis księgowy to: faktura, korekta faktury, nota obciążeniowa, raport fiskalny, lista płac, każda pozycja z wyciągu bankowego (tylko w przypadku KH), rozliczenie różnic kursowych, dowody wewnętrzne, amortyzacja i inne dokumenty podlegające księgowaniu.
CENNIK USŁUG DODATKOWYCH 2023 ROK
- prowadzenie ew. środków trwałych – od 35 zł
- rozliczenie importu, eksportu – od 35 zł
- rozliczenie transakcji wewnątrz wspólnotowych – od 35 zł
- ustalenie różnic kursowych – od 35 zł
- sporządzenie sprawozdania finansowego – średnio-miesięczny koszt obsługi księgowej danego podmiotu
- zamknięcie ksiąg, sporządzenie bilansu i RZiS w trakcie roku – połowa średnio-miesięcznego kosztu obsługi księgowe danego podmiot (zlecenie przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem)
- korekta deklaracji wynikająca z winy zleceniodawcy – od 60 zł
- ponowne rozliczenie zamkniętego miesiąca z winy klienta – 60 zł
- sporządzenie i wniesienie wyjaśnień, odwołań spowodowanych winą zleceniodawcy – od 100 zł
- korekta listy płac z przyczyn nie leżących po stronie biura – 60 zł
- sporządzenie noty korygującej – 30 zł
- rozliczenie deklaracji krajowej – 30 zł
- rozliczenie delegacji zagranicznej – 40 zł
- przygotowanie do ZUS druku Z-3a, Z-3 – 60 zł
- sporządzenie polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont – od 600 zł
- sporządzenie wniosku kredytowego, leasingowego – od 60 zł
- przygotowanie uchwały – 150 zł
- reprezentacja klienta w urzędzie – 200 zł/godz
- wprowadzanie przelewów na rachunek bankowy – 5 zł/sztuka
- sporządzenie wniosku do US lub ZUS o rozłożenie na raty naliczonych podatków i składek – od 200 zł
- asystowanie przy kontroli ZUS, PIP, US – 140 zł/godz
- sporządzenie deklaracji do GUS – 150 zł
- sporządzenie i wysyłka do US PIT-11 pracownika – 20 zł
- sporządzenie i wysyłka zeznania rocznego PIT-4R – 60 zł
- sporządzenie i wysyłka zeznania rocznego PIT- 8AR – 60 zł
- usługa archiwizacji dokumentów – 50 zł rocznie/1 segregator (płatne z góry)
- rozliczanie metoda kasową + 30% ceny bazowej
- wysłanie sprawozdania finansowego drogą elek. do KRS – 300 zł
- rozliczenie osoby współpracującej – 60 zł
- przygotowanie deklaracji VAT-9M – 70 zł
- przygotowanie PCC – 60 zł
- obsługa dotacji, dofinansowań – od 120 zł
- rozliczanie najmu prywatnego – 50 zł
- sporządzenie wysyłka do US innych struktur JPK niż JPK_VAT – 60 zł
- deklaracji rocznej- roz. składki zdrowotne – 70 zł
- druk ZUS IWA – 60 zł
- druk DN-1 podatek od nieruchomości – 150 zł
- druk AKC-KZ podatek akcyzowy – 150 zł
- pismo do komornika – 70 zł
- prowadzenie spółki na CIT-Estoński + 30 % ceny bazowej
- rozliczanie najmu prywatnego – 60 zł
- aktualizacja VAT-R, NIP-8 – 60 zł
- zgłoszenie VAT-26, VAT-Z, VAT-R – 60 zł
- rozliczenie „Ulgi za złe długi”- od 150 zł/1 kontrahent
- zgłoszenie do podatku akcyzowego – 150 zł
- Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 11 a 14 dniem msc – 50 zł
- Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 15 a 18 dniem msc – 70 zł
- Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów pomiędzy 19 a 20 dniem msc – 100 zł
- Dostarczenie KOMPLETU* dokumentów po 21 dniu miesiąca – 150 zł
KOMPLET dokumentów to: cała dokumentacja księgowa niezbędna do prawidłowego zaewidencjonowania zdarzeń gospodarczych w księdze mającej wpływ na wysokość zobowiązań podatkowych zgodnego ze stanem rzeczywistym.
Takie dokumenty to między innym: faktury sprzedaży, faktury zakupowe (koszty), faktury zakupowe (towary), faktury zakupowe zagraniczne wraz dokumentami celnymi, miesięczny raport z kasy fiskalnej, potwierdzenia zapłat ZUS i US (JDG), wyciągi bankowe z kont firmowych (KH), inne dowody księgowe- noty księgowe z potwierdzeniem zapłaty, potwierdzenie zapłat za faktury walutowe (JDG), polisy wraz z potwierdzeniem zapłaty (JDG), paragony za autostradę, parking, dokumenty związane z delegacją, bilety PKP itp.
Zeznania roczne realizowane tylko dla klientów biura:
- rozliczenie roczne samej działalności – bez opłat
- łącznie: dział. gosp. + inne źródła – 70 zł
- łącznie: dział. gosp. + małżonek – 80 zł
- łącznie: dział. gosp.+ inne źródła+ małżonek – 100 zł
- rozliczenie roczne najmu prywatnego – od 60 zł
- korekta zeznania rocznego wynikające z winy klienta – 100 zł
- rozliczenie roczne PIT-38- 100 zł
- rozliczenie roczne PIT-39- 130 zł
- rozliczenie roczne PIT-37- 100 zł
Pozostałe według osobnych uzgodnień.
Swoją ofertę dostosowujemy w zależności od indywidualnej analizy specyfiki działalności danej firmy. Po uzyskaniu pełnych informacji od potencjalnego klienta jesteśmy w stanie sporządzić ofertę która już będzie wiążąca dla obydwu stron umowy.